COCOPINKO
Welcome ♪
I hope you enjoy & be nice while you stay here.


SHOP WITH ME!




Promo
Now free postage for purchasing
SUCI WHITENING BAR
Yeah hurry hurry!

Order Here





FOLLOWERS
Wanna be my follower?
Just click here. Don't forget to leave your footstep. Then I can follow you back :)

2270+ Follow ♥ Me


Book Rack
Zie Fauzi
Denaihati
Perempuan Jomblo
Zalianabel
IheartOrganize
CARMONA's Home Made



Stat

Todays date:





(•̀ᴗ•́)و
Adv


Since 2008
DaisypathAnniversary tickers
BALI- HONEYMOON


Dah lame patutnya entri ni dikeluarkan tapi aku memang agak sibuk dengan kerja.

Berkisarkan kisah honeymoon aku di Bali dalam Bulan April yang lalu..Aku tahu dah lama.Mesti uols kata baru nak post. Aku kisah apa. Suka hati.

Okay, photo yang di atas di snap oleh kitorang sendiri menggunakan kamera digital kecik aku.Ala, kamera biasa bukan yang dslr besar tu.Dan aku akui memang gambar tak secantik daripada scenic yang sebenarnya..Balik kepada cerita asal,disnap ketika kami dalam penerbangan MAS Airline daripada Kuala Lumpur (KLIA) ke Denpasar Bali.Yang mengambil masa 2jam dalam penerbangan.Okay, aku booked flight ticket online untuk 2pax harga dalam RM700 pergi dan balik.Agak murah.Tapi kena booked time MATTA fair. Seronoknya amat seronok. Bestlah pada ketika itu.


Bila sampai ke destinasi tuju kami, excited tu susah nak diluahkan. Firstly,kami berdua mestilah mahu ke hotel kami. Dalam minda ini, hanya imaginasi hotel yang aku nak stay dalam masa 4 hari. Masa buat reservation online di laman Agoda memang macam puashati bila tengok photo-photo hotel Kuta Beach Resort. So,aku dan suamiku naik teksi.Yela kami tak ambik pakej trip. Free & easy.


Jeng jeng..
Inilah pemandangan bilik kami..Lihat dibawah ye.Actually, banyak lagi photo yang menarik macam swimming pool, kolam ikan, taman-taman dengan pokok dan tempayan kerusi dan bagai.Tapi malas nak edit. Penat.



Bilik tidor kami.Siap dengan bunga lagi di letaknya kat leher aku.Wangi gitu.






Ketika kami pergi jalan-jalan sendiri so kami pergi tonton tarian barong yang terkenal oleh masyarakat Bali.. Lihatlah.. Boleh tengok mata pusing-pusing. Owh ya. Pura adalah tempat masyarakat Bali beragama hindu sembahyang. Kita mungkin panggil temple. Ada juga photo yang kita orang pergi tengok lukisan tangan ada dalam photo dibawah ini.




Photo snappy ketika kami breakfast dihotel.. Bangun awal tau..haha..

Rajin betul bila berjalan..



Excelso Bali..




Masa beli baju di Hard Rock Bali..Hubba aku menguap pulak.



banyak lagi photo yang teringin nak post tapi nak edit tu yang agak malas. Gambar gunung berapi, gunung-ganang, kedai-kedai, Surfing, beach, Restoran Padang, Gerai babi panggang, merchandise menarik di Bali..bagailah..


Sungguh cantik kejadian Allah..


Owh ya..photo kenangan kami. Aku suka photo ini dengan kerusi buluh dan bunga kuning..menarik..





Adios...









Label: , ,



♥ Untuk email 0 ♥ Komen disini

↑ Posted by ♥ HAILYDEEN 11/25/2010


Older Post . Newer Post





  Reviews by Products
 Beauty Products:
 Homestay:
 Preloved Items:
 Automotive:



Haily Deen | email:lissa_shellys@yahoo.com  
Biz & Love | Photos | Instagram | Blogger | Malaysia | IPHONE5S



Labels:


↑ Posted by HAILYDEEN
x