COCOPINKO
Welcome ♪
I hope you enjoy & be nice while you stay here.


SHOP WITH ME!




Promo
Now free postage for purchasing
SUCI WHITENING BAR
Yeah hurry hurry!

Order Here





FOLLOWERS
Wanna be my follower?
Just click here. Don't forget to leave your footstep. Then I can follow you back :)

2270+ Follow ♥ Me


Book Rack
Zie Fauzi
Denaihati
Perempuan Jomblo
Zalianabel
IheartOrganize
CARMONA's Home Made



Stat

Todays date:





(•̀ᴗ•́)و
Adv


Since 2008
DaisypathAnniversary tickers
Mimpi yang mungkin membawa maksud tersirat.


Selepas habis kerja, hubby hantar aku kerumah kawan aku.
Kawan yang aku baru kenali ketika kami sama-sama pergi bercuti ke Bandung Indonesia.
Kami jadi kawan selepas balik dari percutian honeymoon kami. Kawan aku yang dikenali sebagai Y sedang mengandung nak masuk 3 bulan jika tak salah aku. Tahniah kepada Y dan hubby Y.

Berbalik kepada aku kerumah Y.
Ketika aku menemani Y dirumah dia di Selayang ketika hubby dia tiada dirumah kerana urusan kerja.
Y ada mencerita yang dia ada bermimpi ketika mengandungkan anak sulung
tapi anak sulung Y telah meninggal dunia.
Allah lebih sayangkan anak Y. (Al-fatihah).
Y telah bermimpi.Mimpi dia berbunyi seperti ini.

"Y duduk depan rumah dan terpandang dilangit, tiba-tiba je ada ayat Quran dilangit"

Y mencerita dengan semangatnya kepada aku dan Y siap hafal lagi ayat Surah 55-Ar-Rahman dan siap bagitahu aku maksudnya sebab dia dah cari maksud ayat tersebut.

Sekarang aku pula macam nak ambil tahu dan aku google dan cuba mencari maksud.

Y masih mencari maksud yang sebenar. Y pun berkata apa yang hendak di tunjukkan kepada Y. Adakah Y membuat kesalahan atau Allah hendak menyampaikan sesuatu kepada Y atau kita semua. Allah hualam.






Surah 55-Ar-Rahman

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ

Then which of the powers of your Lord you would deny?

sumber




Dalam ayat Surah Ar-Rahman didapati ayat diatas adalah ayat yang diulang.
Sila tekan sumber diatas untuk melihat surah Ar-Rahman.

Label: , ,



♥ Untuk email 0 ♥ Komen disini

↑ Posted by ♥ HAILYDEEN 3/22/2011


Older Post . Newer Post





  Reviews by Products
 Beauty Products:
 Homestay:
 Preloved Items:
 Automotive:



Haily Deen | email:lissa_shellys@yahoo.com  
Biz & Love | Photos | Instagram | Blogger | Malaysia | IPHONE5S



categories:


↑ Posted by HAILYDEEN
x